maAfkan ak ....



Dalam tidak sedar
Hidupku terasa kosong
Kerana kamu telah pergi dari hidupku
Mungkin kerana kamu telah membenci diriku
Tetapi aku masih tetap mencintaimu

Aku kini sendiri
Sendiri menunggu kamu kembali padaku
Menunggu entah bila kamu akan hadir semula dalam hidupku
Aku mohon padamu
Maafkanlah aku dan kembalilah padaku

Sebesar apakah kesalahanku di matamu
Sehingga begitu payah untuk kamu maafkan
Sehingga kamu pergi dari hidupku
Aku kini telah menyesal

Maafkanlah aku
Hidupku terasa sunyi
Sesunyi malam yang hanya
Bertemankan bunyi cenkerik
Sesepi malam yang hanya
Bertemankan angin

Setiap detik dan saat
Setiap minit dan jam
Setiap hari dan minggu
Setiap bulan dan tahun
Hanya kamu dihatiku

Andaiku boleh terbang seperti burung di awangan
Hanya satu arah yang ku tuju
akan ku tuju kepadamu
Ingin sekali ku menatap wajahmu
Mengharap kemaafan darimu

Kini aku menyesal
Dan sekarang hanya tinggal harapan
Mengharap kamu kembali padaku